På generalforsamlingen den 4 marts 2018 var der mødt 16 medlemmer op.

Der blev startet med at der blev afholdt 1 minuts stilhed i andledning af æresmedlem Svend E. Nielsen`s død. Æret være hans minde.

Første punkt var valg af dirigent og her blev Leif Vestergaard valgt. Han kunne efter nogle opklarende spørgsmål konstatere at generalforsamlingen var lovligt indvarslet.

Stemmeudvalg blev John Helmer Thomsen og Lars Kristensen udpeget.

Under formandens beretning kunne Lars Nielsen fortælle at der havde været en stigning i medlemstallet, så der i dag var 75 medlemmer. På årets jagter var der blevet nedlagt 36 stk. vildt og det fordelte sig med 11 rådyr,  17 snepper,  2 ræve,  4 fasankokke, 1 skovdue og 1 bekkasin. Formandens beretning blev enstemmigt godkendt.

Kasserer Jesper Rovsing fremlagde regnskabet for det sidste år og det viste et overskud på godt 2600 Kr. Kassererens regnskab blev enstemmigt godkendt.

Der var ingen indkomne forslag.

Der var 3 bestyrelsesmedlemmer på valg og her blev Lars Nielsen, Jesper Rovsing og Kaj Poulsen Nielsen genvalgt.

Suppleanter til bestyrelsen blev valgt John Helmer Thomsen og Lars Kristensen.

Til webredaktør blev Ole Bentsen genvalgt.

Til bilagskontrollant blev Ole Bentsen genvalgt.

Suppleant til bilagskontrollant blev Leif Vestergaard genvalgt.

Kragepokalen gik til Kaj Poulsen Nielsen.

Herefter var der lodtrækning til bukkejagten i Rimmerskoven og Aslundskoven for dem der ønskede et lod. Der er stadigvæk lodder tilbage i både Rimmeren og Aslundskoven og de kan erhverves ved at kontakte Lars Nielsen Tlf. 27204804.  1 uge i Rimmerskoven koster 500 Kr. og 2 uger i Aslundskoven koster 1000 Kr.

Henning Pedersen blev udnævnt til nyt æresmedlem.

Under eventuelt var der flere ting oppe at vende, blandt andet om det skulle ændres på at hvis man havde skudt på et stykke råvildt, så var det ikke tilladt at skyde på flere denne jagtdag, som det i dag står i protokollen. Til at det skulle tillades at skyde igen på de næste såter. Lars Nielsen fortalte at han havde planer om at kontakte skoleinspektøren i V. Hassing og Gandrup og foreslå at 9 klasse kunne deltage i en jagt for derved at gøre dem mere intereserede i naturen og hvad der rører sig om det at gå på jagt.