På generalforsamlingen den 13 marts 2022 var der mødt 15 medlemmer op.

Der blev afholdt 1 minuts stilhed for de jagtkammerater der var gået bort i årets løb. Æret være deres minde.

Leif Vestergaard blev valgt som dirigent.

Til stemmetællere blev valgt Harry Pedersen og Ole Bentsen.

Formand Lars Nielsen kunne berette at vi er 67 medlemmer i øjeblikket, der var i årets løb nedlagt 28 stykker vildt. Vi havde også fået forlænget vores jagtleje aftale for 10 år ved Aalborg Kommune for Aslundskoven. Der vil i år ikke blive holdt skolejagt, vi vil i stedet for invitere 3 nyjægere med på vores jagter til efteråret. Formandens beretning blev godkendt.

Kasserer Jesper Rovsing fremlagde regnskabet, som viste et underskud på godt 4200 kr. Regnskabet blev godkendt.

Der var ingen indkomne forslag.

Valgt til bestyrelsen blev Lars Nielsen, Jesper Rovsing og nyvalgt blev Ove Munk.

Suppleanter til bestyrelsen blev Steen Kjøng Kristensen og Per Pedersen.

Genvalgt til webredaktør blev Ole Bentsen.

Genvalgt til bilagskontrollant blev Ole Bentsen.

Genvalgt som suppleant til bilagskontrollant blev Leif Vestergaard.

Kragepokalen blev for tredie år i træk uddelt til Leif Vestergaard.

Under eventuelt blev Leif Vestergaard udnævnt som æresmedlem af Vester & Ø. Hassing Jagtforening på grund af hans arbejde for foreningen i mange år.