På Rævejagten den 30 januar 2016 var der mødt 19 medlemmer og gæster ( 2 hunde )

Der blev som vanligt startet med morgenbrød og hyggeligt samvær.

Kl. 09.00 bød Harry velkommen til dagens jagt og et specielt velkommen til et nyt medlem Mads Odgaard Mæng. Der måtte skydes hvad jagtloven tillader og om også at overholde de gængse skudafstande til de forskellige vildtarter. Han udtrykte også stor glæde ved at næsten alle tilmeldte sig på hjemmesiden til jagterne.

Der blev som vanligt startet i Rasmusmose, der blev skudt til et stykke råvildt og en skovsneppe, som dog ikke blev leveret, men der blev set en hel del råvildt i mosen.

Derefter kørte vi til Rimmerskoven, men her var der heller ikke nogen gevinst idag, ingen skud blev afgivet selv om der var en enkelt fasankok på vingerne.

Næste såt var Aslundskoven hvor vi drev det stykke der ligger nord for jagthytten og her blev der nedlagt en skovsneppe.

Som traditonen tro på sæsonens sidste jagt sluttede vi dagen af med gule ærter, flæsk og pølse og hvor vi sad og hyggesnakkede i et godt stykke tid.

På dagens jagt blev der kun afgivet 4 skud og vinderen af bengæt ( 2 stk ) blev Brian Dahl og da det også var Brian der leverede skovsneppen tilfaldt den også ham.

Vi vil gerne takke de fremmødte for deres gode humør og sikre våbenbehandling.

Næste arrangement er den ordinære generalforsamling der afholdes i Aslund Hytten søndag den 6 marts 2016 kl.10.30, der er kaffe og morgenbrød fra kl. 09.30, hvor vi håber der er mange der møder op.

Mvh. Bestyrelsen