På generalforsamlingen den 3 marts 2019 var der mødt 17 medlemmer op.

Der blev holdt 1 minuts stilhed for 2 medlemmer der var gået bort i årets løb.  Ære være deres minde.

Første punkt var valg af dirigent, her foreslog bestyrelsen Lars Kristensen som blev valgt. Han kunne konstatere at generalforsamlingen var lovligt indvarslet.

Stemmeudvalg blev Leif Vestergaard og Henning Pedersen udpeget.

Lars Nielsen kunne under beretningen fortælle at vi i øjeblikket var 68 medlemmer. Vi havde deltaget med 3 mand i Jægerrådsmødet, hvor man stadig snakker struktur i Jægerforbundet. Der var 2 mand afsted til møde i Brovsthallen i november, hvor strukturudvalget skulle fremlægge deres forslag til en ny struktur, men siden hen er deres forslag blevet forkastet, da der havde været massiv kritik fra samtlige kredse. Vi havde i år nedlagt 28 stk vildt, som fordeler sig på 11 rådyr, 2 fasaner, 10 snepper, 2 ræve og 3 harer. Det var en tilbagegang på 8 stk i forhold til sidste år og det skyldtes især at snepperne havde svigtet os. Der var blevet afholdt møde i Aslund Hytten den 19 oktober med Aalborg Kommune, hvor vi fik forlænget jagtlejeaftalen for 5 år mere og hvor der nu var givet tilladelse til at bruge stålhagl i Aslundskoven. Der blev også givet tilladelse til at stille 2 - 4 stiger op i forbindelse med bukkejagten, de skulle blot tages ned når bukkejagten er ovre. Skolejagten blev også omtalt, som havde været en stor succes og der var kommet positive tilbagemeldinger fra både Alborg Kommune, schweishundeføreren og V. Hassing Skole.  Der var i år blevet indkøbt 4 jagtradioer og 20 sikkerhedsveste, som vi har fået delvis sponseret af Ulsted Sparekassefond og intreprenørfirmaet Poul Erik Nielsen. Formandens beretning blev godkendt.

Kasserer Jesper Rovsing fremlagde regnskabet for det sidste år og det viste et underskud på ca. 3500 Kr. og det skyldtes især at der var blevet solgt for få bukkelodder. Kassererens regnskab blev godkendt.

Under indkomme forslag var der et fra bestyrelsen, som omhandlede at det var bestyrelsen der planlægger hvor mange jagter der skal være i sæsonen sammen med udlejer og hvordan der skal drives igennem og hvor skytter står og eventuel forplejning som foreningen er vært for i løbet af dagen. Forslaget blev vedtaget. Der var yderligere et forslag/præsisering af § 16.1 i vedtægterne hvor der manglede en del af teksten. Forslaget blev vedtaget.

Der var 2 bestyrelsesmedlemmer på valg og her blev Harry Pedersen og John Helmer Thomsen genvalgt.

Suppleanter til bestyrelsen blev Lars Kristensen og Brian Dahl valgt.

Til webredaktør blev Ole Bentsen genvalgt.

Til bilagskontrollant blev Henning Pedersen genvalgt.

Suppleant til bilagskontrollant blev Leif Vestergaard genvalgt.

Kragepokalen blev ikke uddelt i år, da der var ingen der havde ben med.

Herefter var der lodtrækning til bukkejagten i Rimmerskoven og Aslundskoven for dem der måtte ønske et lod. Der blev solgt 7 lodder til Aslundskoven og 5 i Rimmerskoven. De resterende lodder kan købes ved henvendelse til Lars Nielsen.

Under eventuelt blev der vendt flere forskellige emner.