På rævejagten den 9 januar 2016 var der mødt 14 medlemmer og gæster. ( 3 hunde )

Der blev som vanligt startet med morgenbrød og hyggeligt samvær.

Kl. 09.00 bød Harry velkommen til dagens jagt og specielt velkommen til et nyt medlem Jacob Vendelbo og gennemgik parolen, om at overholde skudafstande og udvise forsigtighed ved skudafgivelse.

Første såt var i Rasmusmose og der blev allerede set en del rådyr da vi gik på post. Der blev leveret 2 rådyr og skudt forbi til nogle snepper.

Derefter kørte vi til Aslundskoven, hvor vi drev det stykke nord for jagthytten, men her var der ikke noget udbytte. Ingen skud blev afgivet.

Så var der frokostpause hvor der bliver udvekslet vitser og gode jagt historier.

Efter frokostpausen blev østre side af Aslundskoven drevet af, igen uden at der blev afgivet nogle skud.

Sidste såt var Rimmerskoven, hvor der denne gang igen var mange snepper og der blev leveret 5 stk., der blev ikke set rådyr i Rimmerskoven denne gang, men det var dejligt at se at der var mange harer vel en 5-6 stykker, så det lover godt for efterårets jagter.

På dagens jagt blev der afgivet 22 skud og vinder af bengæt ( 18 stk ) blev Jesper Rovsing. Herefter blev det nedlagte vildt solgt på aktion.

Vi vil gerne takke de fremmødte, for deres gode humør og sikre våbenbehandling og håber at vi på næste jagt kan få en ræv eller to på paraden.

Næste rævejagt er den 30 januar, hvor vi håber at se alle igen. Husk at der efter jagten bliver serveret gule ærter, pris 75 Kr. pr.kuvert og i skal selv tage tallerken og bestik med. På hjemmesiden kan i krydse af om i vil have gule ærter, når i tilmelder jer til jagten.

Mvh. Bestyrelsen.