På fællesjagten den 7 november var mødt 24 medlemmer og gæster. ( 9 hunde )

Der blev startet med rundstykker og hyggeligt samvær.

Kl. 9.00 bød Harry alle fremmødte velkommen på dagens jagt. Karsten Madsen der har 40 års jubilæum i år var mødt op og fik overrakt 40 års nål og et par flasker rødvin. Derefter gik Harry over til at indskærpe om at overholde sikkerheden ved afgivelse af skud og skudafstande, der måtte skydes hvad jagtloven tillader, bortset fra at fasanhønen er fredet på vores jagter.

Første såt var i Rasmusmose, der denne gang blev drevet i et drev. Der blev leveret 1 rådyr, 2 snepper og 1 fasankok.

Derefter kørte vi til Aslundskoven hvor vi drev det stykke der ligger nord for jagthytten, der blev set råvildt og en hare, men der blev ikke afgivet nogle skud på denne såt.

Så kom den sikre såt, nemlig frokost pausen hvor der bliver uddelt hug og vitser.

Efter frokost drev vi østre side af Aslundskoven og her blev der leveret 1 fasankok.

Sidste såt var Rimmerskoven og her var der gang i skydeteltet, fordi der for første gang var rigtig mange snepper i skoven. der blev leveret 4 snepper og 2 fasankokke + en del tomme patronhylstre.

Til den første nedlagte sneppe i år blev der overrakt pokal til Flemming Knudsen.

På dagens jagt blev der afgivet 39 skud og vinderen af bengæt blev Kurt Jakobsen. Herefter blev det nedlagte vildt solgt på aktion.

Vi vil gerne takke de fremmødte, for deres sikre våbenbehandling og gode humør.

Næste fællesjagt er den 12 december, hvor vi håber at se alle igen til en hyggelig jagtdag.